Måndag

Så var det första dagen på veckan igen, sjukt vad tiden går fort!!

Idag vart det iallafall ett pass på ridbanan. Hade tänkt att jag skulle longerna men eftersom Sara skulle ha lektion på ridbanan så fick jag snällt rida lite istället så jag inte skulle vara ivägen.
Jag fuskade faktiskt lite med att lägga på sadeln. Jag la en pad under mest för att det kändes bra och att jag tänkte att trycket skulle hamna någon annanstans...tror inte att det direkt fungerade men man kan ju hoppas..! Red i kanske 30-40 minuter innan jag tog av sadeln och red sista stunden barbacka. Han kändes mycket bättre idag än han gjort de senaste dagarna, även fast det finns lite att jobba med så tog det inte lika lång tid att rida loss honom =)
En annan som skulle behöva knakas loss lite också är jag - när jag rider så känner jag hur otroligt sne jag är (igen) och det är tur att jag snart också ska till min naprapat för min rygg håller på att ta kol på mig! Det är inte riktigt så illa..men nästan... =p 

Träffade Charlotte med mor hos Sara och dem behövde också kolla sadeln, så Anne skulle ringa Jimmy och kolla om han var i krokarna inom snar framtid. Hoppas det!! 



Ha det bra allesammans!
Kram

Kommentera här: