Jag är inte död

Bara lite halvt tokstressad, är jag inte helt slut fysiskt så är jag det mentalt. Ibland lite väl nära bristningsgränsen kanske, försöker hitta de rätta prioriteringarna vilket ibland är lättare sagt än gjort. Man vill för mycket helt enkelt... men det som inte dödar härdar. Full fart framåt!

Nenne känns väldigt fin iallafall!
Fick chansen att träna för Agneta i Tisdags (Tack snälla Maria o Meya!) och fick väldigt bra hjälp, framförallt med problemet att han inte vill hoppa lite större hinder. Till slut fick jag grepp om hur jag måste tänka och han flög över som aldrig förr, lite skälla på honom och lite mer bestämd ridning från ryttaren ;-)

Efter träningen har han känts väldigt fin från marken också - mer sånt tack!


Lilla prinsessan har ju haft hårdträning i att lyfta fötterna och idag var hovslagaren ut och verka för första gången. Lite trassel men för det mesta en väldigt duktig flicka! Men det där med att hon bits måste jag nog ta tag i lite mer... aj aj! ;-)

Kommentera här: