Sjuk :-(

Hej hopp!

Började känna mig dålig redan i måndags men lyckades klara mig igenom jobbdagen och sen rida både Nenne o Robban. Båda var fina! Robban lite mer framåt än sist (men inte för mycket) och Nenne var väldigt avslappnad och lydig!

Igår var det en febrig dag (och framförallt natt!!) men lyckades ta mig upp o morgonfodra och sen ta mig upp på eftermiddagen och mocka i slowmotion. .. oftast brukar jag må lite bättre efter att ha kommit ut en sväng när jag är dålig, det gäller att inte överarbeta sig bara... :-) Hästarna fick iallafall vila.

Inatt har det varit en sån där febrig natt igen, kände mig dock bättre än natten innan. Alltid något! Känner mig inte lika seg i kroppen men skallen är fortfarande några kilo tyngre och halsen gör ont. Stannar hemma idag också, enligt tempen är jag fortfarande sjuk även om jag tycker att de borde vara borta nu... ;-) Förhoppningsvis orkar jag longera iallafall Robban ikväll. Det är viktigast att han får röra på sig eftersom han ska börja sina kval direkt när Sara kommer hem :-)

Imorgon tänker jag vara frisk, värsta tajmingen av dem alla att vara sjuk nu! Måste till jobbet o måste till stallet, kan inte ligga här på sofflocket... :-)


Fina Robert!



Kommentera här: