Kors i taket!!

And im back...
 
Motivationen till att skriva har, som ni märkt, varit noll, nada, ingenting. För att sammanfatta det hela är det mycket som har hänt under våren! Jobbiga saker och rolig saker, ni som inte vet kommer märka...iallafall de roliga sakerna.. :-)
 
Största anledning till att jag börjar med denna lilla träningsdagbok igen är mitt minne...det är kasst! Jag menar om man lyckas tappa bort sina skor tre ggr på två veckor eller aldrig kan komma ihåg vad man åt till middag dagen innan känns illa....ännu mindre kan jag ju minnas hur många dagar i sträck mitt stackars djur faktiskt tränat ;-)
Så vi får se i vilken form detta kommer ta sig men ni lär höra betydligt mer av mig än de senaste månaderna, det är ett som är säkert!
 
Nu kör vi!
 
 

Kommentarer:

1 Annelie Keyser :

skriven

Åh va kul att du är tillbaka :) har varit in på din blogg och kollat lite då och då för att se om du skrivit nått. Har saknat dina inlägg :(

Kram Annelie

Kommentera här: