Pissa pank urfattig...

Red ett lättare pass på banan idag, började med att värma honom i linan för att ser hur han såg ut. So far so good, den konstiga lilla hältan verkar som bortblåst -får vi hoppas! Han var väldigt fin i övrigt, jobbade bara lång, låg o avslappnad :-)

Annars så har jag strukit mig från Sala. Med flytten, den trasiga transporten o allt som händer så rinner pengarna ur händerna o jag känner att jag helt enkelt inte har råd..tråkigt men sant! Får hoppas att September ser ljusare ut på den fronten!



Kommentarer:

1 Annelie Keyser:

skriven

Så kul att du är tillbaka å bloggar igen :) Såg att du köpt den en liten sötnos! Så kul man får gratulera :)Ska du flytta?!

Kram Annelie

2 Angelica:

skriven

Så trevligt att någon uppskattar mina små inlägg! :-) Ja visst är hon söt lilla prinsessan :-D Japp nu har jag flyttat, höll mig dock inom Rimbos ramar, farligt att ta ut svängarna för mycket. .. ;-)

Kommentera här: