Vad hände?

Åkte ner till ridhuset lite senare igår kväll i hopp om att allt annat folk ville vara hemma en fredag kväll, så jag kunde plocka fram lite hinder.
Helt själv var jag inte men började ambitiöst plocka fram en hel studsserie!

Väl klar sitter jag upp och ska börja värma och känner på en gång när jag börjar trava att han är ju halt?!? Ibland lite mindre, nästan inget o ibland ganska rejält på höger fram... Han som varit så superfräsch den senaste tiden. Känns dock som någon hovböld eller liknande med tanke på den ojämna hältan...hoppas det!!
Ska upp till stallet snart o släppa ut o se hur han ser ut :-)

Bara att släpa tillbaka alla hinder igen... :-\ Fick dock hoppa igenom den några ggr på en annan häst, så helt förgäves var det ju inte...hehe..

Nu ska jag ät frulle!

Kommentera här: