Träning idag!

Godmorgon!
 
Idag är det träning och jag är peppad, ska bli himla roligt! Hoppas bara att jag får loss transporten och inte kör fast på småvägarna jag ska ut på...Med lite extra fart brukar vi klara det mesta, jag, bilen och Nenne :)
 
Hästarna var fina igår kväll. På Florie är det ju ett vinnande koncept att galoppera lite innan man börjar trava, så även igår. Även bra övning för henne att träna på att ta det lugnt efter att ha galopperat, vi slog två flugor i en smäll så att säga! =)
 
Nenne var också fin, tar ju lite längre tid att värma honom... men när han väl var varm i kroppen var han loss och fin, lätt att reglera fram och tillbaka i både trav och galopp. Bådar gott inför dagens bravader!
Tänkte att jag skulle prova mitt hemmabygge till bett idag också, jag har filat lite på det så det sitter bättre och satt på ett ludd, så det ser inte fullt lika hemskt ut nu.. Ska försöka komma ihåg att ta en bild =)
 
 

Kommentera här: