2013-01-30

Händer inte så mycket nu, svårt att komma på rubriker då...dock bra med datum så man minns vilket dag det är. Igår vaknade jag upp och var stensäker på att det var helg, sen ändrade jag mig till måndag för att ännu lite senare komma på att det var tisdag. Det går bra nu! Till jobbet kom jag iallafall...

Igår hade vi möte med div. 1 och 2 laget. Mest snack o lite verkstad så att säga men vi kom nog fram till några vettiga beslut iallafall... trevligt att bara sitta o snacka skit om inte annat!
Nenne fick vila eftersom det inte hanns med någon ridning..

Idag "råkade" jag ta långlunch, titta på träningar och fika nere på klubben. Himlans trevligt det också!
Tyvärr blir det nog ingen ridning idag heller eftersom ridhuset är upptaget och ridbanan gissar på att den är som en skridskobana...

På fredag åker vi till Mälarn o gör en liten vetcheck. Håll tummar, tår och övriga kroppsdelar att han är fräsch o fin den gamle kamelen!



Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Mälarn är ju klart den bästa! Hoppas dom inte hittar något utan att det bara är "normalt slitage" som går att mjukna upp;)

Svar: Ja vi får hoppas att dem lever upp till förväntningarna, man hade ju inte mycket annat att välja på när jag står där jag står, hihi... ;) Nää men jag tvivlar inte en sekund på att dom inte är bra, har ju inte varit där med Nenne tidigare.. =)
Angelica

Kommentera här: