Taggad

Taggad inför morgondagens tävling!
 
Det var ju ett tag sen sist så det ska bli kul att komma ut och lufta sig lite =) Dock har jag inte någon som kan  följa med än, så om det finns någon frivillig där ute som har lust att offra några timmar på eftermiddagen så säg till!
Annars får jag försöka charma någon att hålla honom ett tag på plats.. jag startar ganska tidigt så hinner inte gå banan för att sen ta ut och göra iordning honom, han måste vara klar att sitta upp på! Om jag har otur så får jag en parkering långt bort eftersom jag kommer sent.. Men det löser sig sa han som sket i vasken.. =)
 
Igår fick Nenne iallafall vila. Jag var tvungen att åka och uppdatera min klädgarderob inför Saras 30 års kalas och det fanns ingen som kunde motionera djuret. Han är ju inte direkt det djuret man vilar i form men om jag bara rider igenom honom ordentligt idag så ska det nog inte vara ngn fara =)
 
Denna gång satsar vi på en rosett, helst topp 3 kulörerna!
 
 
 
 

Kommentera här: