Titta vad jag hittade

Blev lite inspirerad av Charlottes inlägg med Bamas syster. Jag vet ju att Nenne har en hel drös med syskon - hela 16 stycken (den första född 1983 och sista 2004, mamma själv är född 1979), Nenne är den elfte i ledet. Mamma Virgina har tydligen en väldigt fin stolinje och har fått både dressyr och hoppavkommor.
 
Har bara hittat bild på tre av dem så länge, bla denna som är efter Scandic, född 2004, som också används som avelssto;
Hmm bilderna funkar inte att "sno", så ni får en länk
http://www.watermolen.net/index.php?c=Paard&type=3&l=&id=63&l=eng
 
Och sen har han ett syskon i Sverige som står på ridskola, född 1992;
Efter Joost; googlat fram bilderna.. Vendelsö Ridskola står han på =)
 
 
Även denna sötnos står som avelssto i Holland, född 1993 efter Goodwill. http://www.hanswijk.com/index.php?viewid=1
 
Och så lilla Nenne född 1995... Man anar en viss syskonlikhet.. =)
 
Ska se om jag hittar fler, alltid kul att se lite syskon! Tyvärr hittar jag inte några bilder på mamsen herself, inte heller uppfödaren som jag googlat efter som en galning i perioder.. =)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Vad roligt! Han Efter Joost var ju riktigt lik. Samma söta öron :)

Svar: Ja eller hur?! Trodde att bläsen med vita ben kom från Voltaire men där verkar jag ju ha haft fel, mamma verkar ha lite inflytande där med! =)
Angelica

Kommentera här: