Sjukt tävlingssugen..

Såg precis Charlottes fina rundor från Märsta på hennes blogg och blev så himla tävlingssugen, jag ville ju också tävla igår! =)

Istället så tog jag och Nenne lilla rundan och sen kände jag lite på honom på ridbanan. Det känns faktiskt som att det lossnat ett snäpp till (peppar, pappar!!). Jag kunde vända ganska bra åt båda hållet, lite arbetspiruett tänk men ändå inte.. och jag kunde variera tempo utan protester, alltid något! Dock hade jag fortfarande hacket på blir till att testa med bett idag. Borde inte vara någon skillnad från hans sida, mer att jag inte får fastna i högertygln när han inte vill lossna..

På eftermiddagen var det tänkt att några av ungdomarna skulle få hoppa men både jag och Sara var lite trötta så det blev två trevliga rundor i skogen istället. Mycket trevligt!

Nu blir det frukost (den andra..)!


Framhoppning i köping förra året =)

Kommentera här: