Helg

Halloj!

Så har ännu en helg passerat! Min helg spenderades tillsammans med Johan och min kära far på hans landställe utanför Strängnäs.
Himla trevligt att bara kunna koppla av utan att tänka på alla "måsten" , den svåraste utmaningen i mitt liv är nog just att bara göra ingenting.. =) Vädret hjälpte ju iallafall till och det jobbigaste jag gjorde var att klippa gräsmattan och diska lite, skönt att vara hemma igen så man kan vila upp sig..! ;)

I fredags hjälpte Saras elev/hjälpbreda mig med att rida Nenne. Han hade fått sig en liten utmaning men efter att alla knapparna hittats så hade Nenne gått riktigt bra, kul!
I Lördags så trimmade Ina också lite på banan och han hade skött sig bra även då =)
 Perfekt att han är lite dressyrtrimmad inför helgen och så himla skönt att jag faktiskt kan lämna bort honom och han kan sköter sig nuförtiden!
Igår fick han vila och idag tror jag att det blir lite tömmkörning.


En bild för att peppa lite inför Söndag! Jag kan iallafall ett av programmen nu..!

Kommentera här: