Filmtajm!

Hej hopp!

Här kommer de utlovade filmerna.

Den första är från Västerås, Nationell 120, han var lite stark men superfin!

Den andra är den första 120 från Högbo, samma här - lite stark och spänd men annars med en ganska bra känsla.

Den sista är från 130, en ganska bra runda som blir lite forcerad eftersom jag inte kunde chansa en sekund på att han skulle vara lydig utan drev varje hundradelssekund för att vara säker på att han skulle hålla fokus på mig och hindrena. Det första nerslagen ser verkligen ut att vara på marginalen, trodde att han inte räckte över men det ser mest oturligt ut i mina ögon och det andra nerslagen fick jag inte tillbaka honom så jag får väl ta på mig det =)

Överlag så ser han inte alls lika spänd ut som han var... men så är det överlag med Nenne, vi är ganska bra på att dölja svagheterna - både bra och dåligt. Tror att det hade synts mest på sista rundan där jag försökte svänga lite, men överlag så var nog det ändå den bästa rundan på hela helgen - synd att vi inte fick den på film, men så är det när man åker själv. Man får vara glad över att någon är snäll och filmar överhuvudtaget! =)







Tusen tack Charlotte och Rebecca (Stenströmmarna såklart!) som kunde filma några av ritterna!!

Kommentera här: