Bra träning igen och nytt träns

Hej igen!
Igår var det som sagt hoppträning igen, jag är supernöjd med träningen och ibland är det verkligen bra att träna två gånger på en vecka. I onsdags så började jag ju hitta känslan som jag är ute efter och igår hittade jag den ännu lite snabbare och ännu lite mer!
Som Agneta konstaterade så är jag lite av ett kontrollfreak och vill gärna att det ska vara kontrollerat och prydligt...istället så måste jag ju rida på framåt utan att det blir springigt, jag tycker att det fungerar ganska bra hemma på "marken" nu och jag måste bara sätta det i hoppningen också...!
Allt som allt är jag supernöjd!
Idag var jag först en sväng in till stan och Hästbiten. Fick ju ett presentkort av pappa i julklapp som jag tänkte att det var dags att använda upp! Jag hade några grejer i bakhuvudet som jag visste att jag verkligen behövde nytt och tillslut blev det ett  tävlingsträns till Nenneman...Ett brunt rundsytt med vanlig nosgrimma, och så kan man sätta på en snokrem om det behövs. Halva priset på 1995 kr tyckte jag satt som en smäck! :)
Efter att vi kom hem från stan blev det en skön, men dock något kall, skritt tur i solskenet. En alldeles lagom söndag!
Imorgon blir det vila för Nenne och sen blir det full trimmning inför tävlingen på lördag, Wiee!
Kram

Kommentera här: