Lite regn

Godmorgon!

Rapport från gårdagen blev en tur i regnet i skogen tillsammans med Ina. Jag red Constanzia och Ina fick äran att rida Nenne. Båda hästarna var pigga och glada men skötte sig fint, blev iofs mest skritt - att det kan vara så himla skönt att bara skritta ibland! Dock var jag ju snäll och lät Ina rida i min sadel och jag red i Saras uråldriga Stubbensadel som hon använder till sina unghästar. Vi alla vet ju hur sköna gammal Stubben är, min rumpa sa Aj efter ett tag..Ångrade lite lätt att jag inte tagit dressyrsadeln trots allt.. =p

Idag och imorgon blir det fullt trimmning mot Söndag. Nu kan jag nästan (men bara nästan) båda programmen. Svårt att från inte kunna något till att lära sig två snarlika, men det ska nog gå bra i slutänden! =)


Kram

Kommentarer:

1 Veronica:

skriven

Vad ska du rida för program?

Kommentera här: