Lite smått bitter...

Jag kan inte rå för det men jag känner mig fortfarande lite smått bitter över att inte kunna åka och tävla i helgen..tror det mest beror på att det inte är så många tävlingar kvar i år och att jag börjar inse att min plan sakta men säkert spricker!
Långtråkigt lär jag iaf inte få, jag har redan fyllt helgen med alternativa aktiviteter istället, vi får se vilken som lockar mest...vila får man göra i graven!

Idag låg Nenne fortfarande något över sin normal temp, om jag inte visste att han haft feber så är det inget jag skulle bry mig om men det är lika bra att han får vila en dag extra. Om tempen är samma eller lägre imorgon tar vi nog en skritt tur eller promenad. Jag passade på att fortsätta operation frisering och idag var det öronen som fick sig en omgång med saxen. Jäklar i min lilla låda vad fin han kommer att vara om några dagar!

Jag hjälpte även Cornelia att hoppa idag, alltid lika roligt att hjälpa till lite. Jag är dock, trots min ridledar utbildning, kass på att förklara men Corren och Hallon verkade förstå och skötte sig fint. Är dom lika bra på söndag på tävlingen blir det en felfri nolla lätt som en plätt!




Kram


Kommentarer:

1 Maria Fredriksson:

skriven

Super tack för att du hjälpte Cornelia med hoppningen och goda råd. Det behövs då hon har en mamma som inte kan ett "jota" och vi har inte riktigt hittat någon tränare. Jättegulligt! Maria

2 Angelica:

skriven

Inga problem, det är bara roligt!

Kommentera här: