Ingen hosta + häst med mycket päls!

Halloj!

Jag förstår verkligen inte vart tiden tar vägen - antingen så har dagarna blivit kortare eller så gör jag så mycket mer.. eftersom det inte känns som att jag gör mer så får vi köra på att dagarna är kortare än tidigare..Hinner gör jag inte i alla fall!!

Igår blev det ett pass på ridbanan igen, det är ingen idé att rida ut på honom när han är så pigg som han är nu.. Men fin är han! Bara han lugnar ner sig lite och använder energin till att jobba istället för att motarbeta och kolla in läskiga grejer så kommer det bli super!
Passade på att lägga fram en bom som vi kunde galoppera över för att börja operation lugna ner Nenne eftersom han blir så rusktigt glad när han inte sett bommar på ett tag..! Målet är kunna vara med i Rimbo den 18:e tror jag det är och hoppa 1,20 - 1,25, bara vi kan träna lite nu. Ingen hosta igår så det känns som att vi kan börja rida lite hårdare nu igen, kul!

Ha en bra dag allesammans!

Kram

Kommentera här: