Fredag!

Så var det Fredag och snart helg igen - skönt!

Imorgon har jag planerat in att åka till Sadelmagasinet och kolla på lite sadlar. Min sadel har ju blivit såld nu så nu kan man kolla in nya sadlar lite mera seriöst när man vet att man har lite mera pengar i potten. Det ska blir så himla skönt med en egen sadel igen. Hoppas att jag hittar något bra!!

Igår blev det lite skritt på ridbanan, inte så roligt kanske men jag hade ingen lust att skritta ut i mörkret...så det fick bli ridbanan. Det var varmt och skönt iaf + att jag pratade med världens bästa Karlsson i telefon så jag hade en ganska trevlig stund ändå. Alltid lika kul att prata med Malin och det var på tok för länge sen vi träffades!! För er som inte vet så gick jag och Malin i samma klass på Strömsholm och spenderade en hel del tid tillsammans...Den tiden kan man verkligen sakna!

Idag hade jag tänkt försöka skritta ut runt lilla rundan om väder vind och ljuset tillåter..

Återkommer imorgon med sadelrapport, håll tummarna för att jag hittar en bra sadel!
Klicka för att förstora bilden
http://www.sadelmagasinet.se/product.asp?product=1299
Den här kandidaten hoppas jag verkligen på, är dock lite rädd att den blir för liten för mig, men som tur är får man ju låna hem och prova. Jag har annars span på några andra sadlar..

Kram

Kommentera här: