Dubbelmiss i planeringen

En liten miss i planering gjorde att jag trodde att jag inte kunde åka med Sara på visningen idag...men inser nu att jag gjort en dubbelmiss så jag hade kunnat följa med...så typiskt mig! Det skulle ju ha varit hur kul som helst att se fyraåringarna!

Jag har iallafall varit lite duktig idag och släppt ut hästarna på morgonen samt mockat hela Nennes stall, låter kanske flitigare än vad det är - 4 hela boxar att mocka.. Nennes box + Saras hästar som står i det stallet. Vi har ju två stall på gården, ett stall med 4 boxar och ett med 6 boxar. Nenne bor i stallet med 6 boxar där det för tillfället bara står 4 hästar.  
Jag tycker själv att det är så himla skönt när det är mockat och klart när man kommer hem efter en dags tävlande så jag kände mig lite snäll idag när Nenne ändå ska vila och tiden fanns =)

Nu ska jag snart ta min stålhäst till stallet och trampa upp och ge dem lunch och göra klart det sista, måste först bara invänta Saras resultat med Florie på equipe, om ca 10 minuter startar dem! Boris såg ut att ha gjort en bra insats!

Ikväll nalkas Friskis och Svettis debuten , Ina har anmält oss till en Yoga klass - spännande!!


En lite bild bara för att...det är trevligt med bilder!

Kram



Kommentera här: