Sadeldjungeln

Hej hopp!

Två uppdateringar idag - måste vara ngt slags rekord!

Nenne skötte sig alldeles utmärkt i skogen och lunkade på som aldrig förr, det var endast lite "knorrande" när han såg lite läskiga stenar här och var. Duktig pålle!

Sen bar det av mot Sadelmagasinet. Efter lite väntan så hjälpte en mycket trevlig människa oss. Dom hade fått in en alldeles ny Bates sadel som har precis likadan bom som på den sadeln jag lånat av Angelica, men den är lite anorlunda i sätet. Angelicas sadel (som är en monumentum) är lite för uppbyggd för min smak men denna modell är mer som jag vill ha en sadel. Den borde ju passa Nenne iaf, hoppas den passar min ben också!
Imorgon blir det provridning, jag tar nog med den när jag ska hoppa Joelle för att se att den är skön att hoppa i också (det vore förövrigt super om den passade henne också eftersom hennes hoppsadel är för liten för mig).
Cobra sadeln som jag har spanat in länge är ute på öppet köp (som vanligt verkar det som..). Men hon trodde att kanske även den skulle passa. Den är ju lite billigare... så om den kommit in till på Onsdag när jag ska ha bestämt mig så provar jag den först =)
Annars verkar detta vara en supersadel!


Klicka för att förstora bilden
http://www.sadelmagasinet.se/product.asp?product=598
Såhär ser sadeln ut!

Kram


Kommentera här: