Uteritt

Herregud vilket vårväder det verkar vara idag, ena sekunden är det strålande sol och den andra sekunden är det tokgrått och snöar.. Hoppas det blir bättre tills ikväll när jag ska rida!

Igår blev det en ganska lugn tur ut i skogen. Eftersom det blåste så mycket och jag skulle rida tillsammans med Cornelia och Russin så tog jag gramanen som en extra livlina. Man vet ju aldrig ibland blir ju hästarna så taggade när det blåser och så triggar de upp varandra så jag tyckte att det var bäst så..men det visade sig att det inte skulle behövts. Han var lika snäll som alla andra dagar och Russin också! Blev ingen galopp idag men vi travade på ganska mycket i alla fall =)


Nu ska jag jobba!

Ha det bra allesammans!

Kram

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Hm... tycker inte riktigt att bilden stämmer överens med innehållet i inlägget... ;)

Kram p rej!

2 Angelica:

skriven

Nu tycker jag att du är petig, bild som bild tänkte jag..och vi rider ju ut på bilden, perfekt! =p

Kommentera här: