Vila + lite planer

Halloj!

Just nu är det helvila som gäller för Nenneman, från och med igår till och med nästa fredag. Sen börjar allvaret igen..
Under tiden tänkte jag ta lite semester och åka iväg några dagar nästa vecka och hela veckan därpå, snälla Åsa ställer självklart upp med att ta hand om Nenne, tusen tack!! Vad skulle man göra utan Åsa?!?

Väl hemma igen så har jag anmält mig till en dressyr/markarbetes kurs första helgen i augusti och så hoppas jag på att det blir någon/några A hoppträningar innan första tävlingen som nog blir i Köping den 20-21 augusti, ett tvådagars meeting på gräs.
Sen får vi se vad det blir för tävlingar, har inte riktigt hunnit planera så långt än.

Idag har jag och Åsa tvättat Nenne och Russins boxar med högtryck och skrubbat med gulsåpa. Fina och rena blev dom och jobbigt var det! Imorgon tänkte jag stänka på lite färg också så Nenne får bo i boxen brevid inatt så att den hinner torka och så att han inte hinner skita ner den igen, hehe...

Nu ska jag sätta mig och njuta av första dagen på semestern..inget jobb på 3 hela veckor, det ni!!

Ha det bra =)

Kram!

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Inte lätt att va så oumbärlig som jag! :)

Kommentera här: