Hoppsan..

Ja hoppsan är precis vad man kan säga om dagens vistelse när jag var på hästshopen i Norrtälje..Jag och Johan var en visit till Norrtälje och jag tvingade honom såklart med in i hästaffären och lovade dyrt och heligt att jag inte skulle köpa något.. Nejdå, ut kom jag bara med ett par nya Dyonchaps, hoppsan sa jag till Johan, så kan det gå ibland..! 
Nej men faktiskt har jag ju funderat ett tag på att köpa nya stövlar eller chaps, eftersom mina stövlar är för korta.
Så när jag tittade ner i fyndlådan där i butiken så ligger som där, i alldeles lagom storlek, rätt färg och till halva priset. Då är det bara att slå till säger jag!
Kanske kommer det en lite bild på fyndet inom en snar framtid..

Dagens ridning blev en tur med Åsa och Russin i snön. Det gick faktiskt ganska bra, trodde att snön skulle vara lite mjukare så att hästarna skulle trampa igenom den, men icke! 
Det blev en ganska lugn och skönt tur på lite över en timme. Hästarna tyckte nog också att det var skönt att komma ut lite efter alla dagar i ridhuset. 

Ha det bra!

Kram

Kommentera här: