Filmer

Gå in på youtube och sök på Mrneenee så ska det finnas 13 klipp på oss från träningen i Onsdags. Några mindre vackra och andra lite bättre. Överlag så syns det ju ganska tydligt att han måste bli lite lydigare (och jag får sluta med mina tix..hehe) men det är ju faktiskt första hoppträningen sen i November eller när vi tränade senast, så att han var lite stark får jag väl stå ut med..Och sen är det ju sjukt störande att han ska upp och flaxa med huvudet så fort jag tar lite i honom, det syns faktiskt mer än vad det känns, men jag tror det beror lite på att när jag tar i honom innan hindret så låser jag armarna och handlederna på ett annat sätt än när jag trimmar och det gillas inte..! Mer att träna på med andra ord..

Nu måste jag jobba!

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Jag måste nog diskutera detta med din mamma först innan vi tar några förhastade beslut! :)

Kommentera här: