Söndag

Ja då var helgen snart slut, igen..!?! Hade gärna haft någon till dag ledig innan det var dags för jobb igen. Men jag ska inte klaga för jag ska ju faktiskt vara ledig redan på tisdag igen när Nenneman ska in på återbesök.

Helgen har varit fullspäckad men ändå hyffsat lugn...
Igår så var jag som sagt uppe i tidig arla och 20 i 8 satt jag Russin för första uteritten. Efter det blev det utsläpp av resten av gänget och sen var det Pelles tur att bli riden. Och sist men inte minst så mockade jag o fixade maten till hela ligan och gav de små djuren lunch i hagen...
Fullspäckad förmiddag var det, men jag hann i tid till min bror! Väl där satt jag i soffan mest hela tiden och blev serverad både lunch och middag, trevligt trevligt!! Barnpassningen blev nämligen inställd, men jag tänkte att det skulle vara trevligt att hälsa på dem ändå!
På hemvägen passade jag på att åka och ta hand om Nenne innan jag åkte hem och intog soffläge igen =)

Idag har det i stort sett varit samma upplägg, men det var bara Pelle som skulle bli riden eftersom Åsa är så gott som back in business igen..! Så jag, Åsa och Cornelia red till vändplanen och tillbaka. Hästarna skötte sig fint!
Sen blev det faktiskt en till sväng till Norrtälje för att ta en fika med min gamla klasskompis Cissi som befann sig i krokarna. Väldigt trevlig måste jag säga!! Så nu har vi uppdaterat varandra om vad som händer i livet =)
Hoppas att det inte tar lika lång tid till nästa möte..!

Förresten så måste jag verkligen göra ett nostalgi inlägg snart, vi har nämligen rensat min gamla dator och har hittat ännu fler bilder på Nenne och diverse människor, hihi...!! Så när vi fått över bilderna till denna dator blir det en liten bildbomb...Ina se upp säger jag bara.. =p

Det kanske blir något i stil av denna fast ännu värre, hehe!

Ha det bra!

Kram




Kommentera här: