Nu blev jag gladare!

Efter att veterinär Hanna gav mig lite glada besked och tillrop om att Nennes sår minsann visst har läkt ihop mer än jag tror så är jag lite gladare och mer hoppfull om att återbesöket kommer bli lyckat!
Tack för det, det var snällt av dej =D

Idag skulle Sara försöka longera dampfia Constanzia för första gången, än sålänge håller min teori om att hon är busig..hon ville kolla och lyssna på allt annat än på Sara, hihi =D Så imorgon blir det nya tag med lilla fröken med bättre utrustning än bara grimma och longerlina, så Sara får stopp på henne...ska bli spännande att se!

Annars kan jag nu ge mig titeln "Hästvakt Angelica" i några dagar när Åsa ska operera ögonen och Jill är i Norrland på semester. Så imorgon blir det en ridtur på Russin om det inte tänker vara lika kallt som de senaste dagarna..Men helgen ska bli mildare sägs det så då blir det till att rida!

Roligare än såhär blir inte uppdateringen idag..!

Gammal bild på Nenneman och Whiskey i hagen på Strömsholm, sötnosar!!
Visst ser det skönt ut med barmark och lite sol?!?

Kram


Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Hejja Hanna!

Skönt att du i allafall slipper gå sysslolös! :)

Kommentera här: