Hjärnspöken

Godmorgon!
Ny dag nya möjligheter...!

Känner mig oförskämt pigg denna tidiga arla (okej så tidigt är det inte...) så jag börjar med morgoninlägg på bloggen..

I Onsdags blev det som planerat en liten skogstur. Inte mycket att säga om den..en vanlig liten skogstur.

Igår trimmade vi på banan. Jag skrittade fram ganska länge och jobbade igenom honom ordentligt i sidorna. När jag sedan skulle börja avancera till trav så märker jag att Nenne är på sitt allra bästa "titt humör". Allt var läskigt och även fast han kändes väldigt fin så hade han inte helt 100 % fokus på mig... Detta fenomen måste vara mer irriterande än när känslan bara är kass genom hela passet!
Han fick jobba på ganska länge och väl innan jag tyckte att han fokuserade lite mer och lyssnade på mig istället för att kolla allt annat...På slutet var båda iaf nöjda och glada =)



Ha en bra dag!

Kram

Kommentera här: