Helgen

Halloj!

Nu har jag varit dålig med uppdateringen igen...men det är vårat internet hemma som fortfarande spökar.. Nu tror jag dock att Johan fått fart på det igen!

Helgen har varit fruktansvärt lugn. Jag har mest legat hemma i soffan och grisat , både skönt och långtråkigt!

I Lördags red jag ut en sväng med Cornelia och Hallon. Båda hästarna var väldigt sega till en början i värmen men sen vart det fart på dem när dom fått springa lite!

Igår så vart det vila för Nenneman. Han har varit lite småhostig de senaste dagarna, inte mycket men ändå tillräckligt för att man ska börja undra... Men han har ingen temp eller direkt snorig eller så. Förmodligen inget allvarligt men jag tänkte att han lika bra kunde få en extra vilodag.
Tänkte köpa lite "hostmedicin" som heter Honey + C och se om det släpper. Åsa använde det till Russin förut när hon hade liknande hosta och det fungerade! Smörja rören lite kan ju aldrig vara fel..hihi!
Så de närmaste dagarna får han gå lite lugnare pass och så får vi se om det släpper eller inte. Tror som sagt att det inte är någon fara, alla kan vi bli lite småkrassliga ibland =)



Kram

Kommentera här: