Önskelista

Jag måste ju som de flesta andra göra ett litet inlägg om vad jag önskar mig i julklapp, blir bara hästrelaterade, annars blir listan på tok för lång.. =p

Nr 1 är en klippmaskin till Nenneman, man blir ju så less på att leta upp och låna en hela tiden och Nennes päls växer som ogräs..


En sånhär från Hööks har jag önskat mig av pappa, ynka 1799 kr..Kanske inte den bästa men den håller nog för några ynka klippningar per år.

Nr 2 är ett par nya ridstövlar att tävla i, alla ridstövlar tenderar att bli för korta eftersom jag har så långa ben och det är ganska dyrt att måttbeställa. 


Allround-Stiefel Winner Plus

Dessa måttbeställda skulle inte vara helt fel ,Cavallos winner plus. Och dom är faktiskt inte fruktansvärt dyra, även fast det är över min budget... Bara stöveln utan måttagning kostar 4200 på "stigbygeln" i Södertälje.

Nr 3 är ett par hela chaps som dom här också från hööks



Nr 4 en ny tävlingskavaj varför inte cavallo elr Pikeur, men det finns ju faktist snygga lite billigare kavajer också som jag inte skulle tacka nej till..Jag tkr fortfarande de klassiska figursydda är snyggast. Här är pikeur epsom, 1795 kr.


Och sist men inte minst ett BE-körkort, så jag kan köpa mig en lite stadigare 4-hjulsdriven bil att glida runt i (bilen är också på önskelistan till nästa år då..)

Nää det är inga billiga saker jag önskar mig, men är inte julen till för att önska sig saker man inte har råd med själv för stunden..? =p

Kram

Kommentarer:

1 Charlotte:

skriven

åh vad bra att hjälmen är bra! då hoppas jag bara att den ger lite tur och sådär också ;)

Kommentera här: