Motivationen på topp!!

Nu ska bara kroppen (framförallt magen) kurera sig innan vi kan sätta igång ordentligt...

Idag har jag faktiskt mått nästan helt bra, så jag bestämde mig för att passa på att skritta ut en sväng när det var ljust. Det gick faktiskt ganska bra, dock så började det röras om lite väl mycket i magen efter vi hade plumsat runt i snön i ca 30 min. Då blev det till att stå upp resten av vägen hem så löste det sig också..hehe!

Förresten så påminnde Sara mig så snällt om att Nenne faktiskt började bli lite till åren nu och att det kanske vore dax att köpa en påläggskalv (varför heter det så fult för??) har tänkt lite på det tidigare själv också och det skulle vara sjukt kul att kunna köpa en fin 1-åring och ha till senare när Nenneman inte kan gå lika hårt längre!! Faktum är ju faktiskt att det finns ganska många fina och hyffsat billiga åringar till salu nu..jag ska bara klura ut något sätt att kunna ha två hästar, kanske någon i familjen som finansiera lite?? Jaja det kommer nog dröja innan det slår in, men drömma kan man ju! =D 

Hade tänkt ta med nya kameran och fota lite när jag var i stallet i dagsljus idag men såklart så glömde jag den, typiskt!! Det får bli en annan dag..


Mer tävlingsstämmning! Igångsättning efter skada våren 2008 eller 2009 tror jag..

Kram

Kommentera här: