Lugnet före stormen

Hej på er!

De senaste två dagarna har varit ganska lugna och sköna, i onsdags longerade jag Nenneman lite i djupsnön och han jobbade på riktigt fint trots att matte var hyffsat oengagerad..Sen åkte jag en sväng till Denan och tittade lite på Arnoldträningen och då fick man minsann tillbaka engagemanget igen, man blir alltid så ridsugen och inspirerad när man tittar på träningar!! 
Igår tog vi en mysig tur ute på vägarna i mörkret. Nenne verkade väldigt nöjd med att få gå en annan runda än våran skrittrunda vi tagit de senaste dagarna och han känns faktiskt väldigt mjuk och fin trots mkt vila och fastrullning..! Idag blev det vila som hägrade. Fixade lite i stallet och började packa ihop lite smått för imorgon smäller det! Då ska det packas, hämtas hö, köpa spån och fixas och trixas innan flytten lite senare på em. Tur man har morgonfodringen så man kommer upp i tidig arla så man hinner fixa allt, hehe =)

Nu ska jag titta på Idol och kurera mig lite till imorgon med glögg och pepparkakor, är lite febrig lilla jag.. =(



Kram

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Det ska bli så kul att du flyttar till oss!! :)

Kommentera här: