Skärtorsdagen

Idag känner jag mig mycket bättre! Ingen feber inatt heller, skönt :-)

Gick till jobbet imorse, men det var tur att det bara var halvdag...blev rätt mosig framåt lunch. Hade tänkt jobba igen några timmar men det får bli på måndag när jag förhoppningsvis är helt återställd.
Istället åkte jag upp o luncha hästarna och fixa stallet, hem o vila någon timme och sen upp o rida Robert. Snart ska jag upp o ge dem kvällsmat :-)

Idag hittade jag knapparna yttligare på Robban. Han är så otroligt häftigt att sitta på när man bara får honom med sig...han är pigg men ändå lat...en helt annat ridsätt än vad jag är van vid krävs..dessutom i dressyrsadeln! Svettigt är ordet, det hela blir ju inte bättre av en täppt näsa heller ;-)

Bästa Ina red Nenne, vad skulle vi göra utan henne dessa bråda dar?!? Alla borde ha en Ina som vän! Blir en hejdundrande gentjänst i framtiden :-)




Fina killar!

Kommentera här: