Börjar bli aningens trött på det vita guldet...

Det har väl legat sånt där vitt skit på marken sen slutet av November, när ska det försvinna?!? Att det öser ner ännu mer i ngn slags stormig variant gör ju inte direkt vardagen roligare...

Eftersom Nenne ändå går på lågvarv för tillfället så bestämde jag att en vilodag med mys och godis satt på sin plats, djuret blev glad - tror mest att det var godiset som gjorde det... finns det någon som gillar godis mer än mig så är det Nenne!

Har alltid trott han är holländare, men man ser ju tydligt att det är en gammal Peugeot jag har att göra med.... ;-)

Imorgon får Ina äran att ta hand om Nenne för jag ska in till huvudstaden på äventyr tänkte jag. Himla trevligt tror jag att det blir! :-)

Kommentarer:

1 Ina:

skriven

Ja jag är ju van att manövrera Peugeot, var nog därför det gick bra idag ;-) Kanske också för att jag mutade honom med rätt mkt godis!!

Kommentera här: