Fredag

Planen har än så länge hållit hyffsat bra. Enda ändringen såhär långt är att vilan blev på onsdagen istället. Valde att spendera en trevlig dag med semesterfirarna. Blev bla en tripp på böljande blå till Åland. Hur trevligt som helst =)
 
I Tisdags blev det mer galopparbetet än måndagen, galopperade lite över en bom för att bara se "lyckoreaktionen", han höll sig i skinnet och var förvånads värt ridbar.
Igår blev det också enligt plan, skogen. Pigg häst, svårt att bromsa är sammanfattningen på det..!
Dagens pass blir tema lydnad och lösgjordhet, allt som inte fanns igår.
Känner av en viss Dim Dim abstinens också, jag har inte haft bil på några dagar så har inte kunnat åka dit, det läggs nog också till på dagens to do lista!
 
Ska ta nya bilder på henne idag... tror vi att hon blir vit eller..??
 
Annars så har jag anmält mig till första träningen på flera månader. Blir en tripp till både min och Nennes gamla lärare Erik. Blir hur kul som helst! Dessutom åker även världens bästa Karlsson dit också, jag längtar redan till på Onsdag! Hoppas bara att transporten är klar på verkstan till då.. jäkla skit vad de där grejerna kan kosta riksdaler ibland..
 
 
 
 
 

Kommentera här: