När hästen vilar

Idag fick Nenne vila. Bilen var tydligen paxad på annat håll... Han har ju ändå gått i veckan så en vilodag hit eller dit dör han nog inte av. Blev bara lite mockning och insläpp innan jag var tvungen att åka hem. Imorgon blir det trimma i ridhuset, då har jag paxat bilen!

Istället har jag fördrivit tiden med att städa, hängt tvätt och tränat en stund på rodmaskinen. Borde göras oftare, min rygg blir glad av det. Träningen alltså, inte städningen... ;-)
Har också nästan dödat mobilen när jag råkade städa ner den i katternas vattenskål...tur att jag hade den i fodralet, som förövrigt ligger på tork nu. Mobilen verkar ha klarat sig fint!

Nu tänkte jag hoppa in i duschen och sen leta upp en dålig serie att titta på en stund innan jag tänkte ta en date med John Blund!

Kommentera här: