Tillbaka till vardagen och lite hoppning

Godmorgon!
 
Nu är nästan allt i sin ordning igen och jag är tillbaka till vardagen! Ganska skönt med rutiner igen även fast man inte skulle tacka nej till en vecka till med ledighet...Har lite semester kvar så det kanske blir till hösten =)
 
Det går fortfarande sådär med hovslagaren, den här gången fick han inbrott och var tvungen att vänta på polisen...hoppas på en tid i början av veckan! Vill ju komma igång ordentligt nu!!
I Lördags fick han vila och igår longerade jag honom, gammal var lite stel till en början men såg sen riktigt fin ut!
 
Igår passade vi även på att hoppa Robban, Constanzia och Florie. Vi ställde upp början av banan som dom går på kvalitén, alltså kombinationen och snett igenomhindret. Florie och Constanzia var turbo men skötte sig kanon. Även Robban hoppade super de första sprången (Sara fick hoppa de första sprången så jag fick se om det såg ut som det kändes..) men var lite trött och musten gick som ur honom, så vi hoppade bara igenom allt lågt så han har kvar hoppglädjen. Vi har ju lite tid att trimma, bättre att han är pigg och glad så hoppning blir något kul!
Sara filmade Constanzia så jag lägger upp filmen så snart den finns på youtube =)
 
Det var verkligen superkul att hoppa lite igen, trodde att jag skulle vara mer ringrostig än jag var...men idag känner jag att träningsvärken kommer krypandes i ryggen.. =)
 
Nu blir det att sätta fart! Ha en bra dag allesammans!!

Kommentera här: