Anledningen till att jag inte är något bloggproffs..

Jag har inget tålamod till att hålla på med inställningar och klicka runt och fixa och ha mig. Fungerar det inte första gången så har tålamodet redan tagit slut!! Om jag provar en andra gång och det fortfarande inte fungerar så stänger jag ner, detta senario hände nyss... 
Datorer och allt runtomkring ska bara fungera, ungefär som med bilar =)
Kanske gör ett nytt försök en annan dag!
 
Igår var jag iallafall modig och vågade lämna min häst vind för våg i hagen (efter att ha pratat med både Maria och Sara om att dom som har stället faktiskt kollar till hästarna och ger dem vatten..). Är man en hönsmamma så är man.. Jag har ju haft min lilla pålle i 7 år nu och han har inte direkt varit den lättaste att lämna bort när man har semester eller ska iväg, så nu när han faktiskt är lättare att lämna iväg så är det svårt att vänja sig att inte behöva kolla till honom hela tiden... =)
 
Passade istället på att städa och tvätta hemma. Så himla skönt att ha fått det gjort innan helgen börjar =)
 
Idag blir det dock en tripp till hästarna, tar lite mer bilder så så kommer det en liten bildbomb till helgen istället!
 
Have a nice day!!
 
 

Kommentera här: