Vad hände?

Halloj!

Jag bara undrar vad som hände?? Från knappt en kommentar i månaden till 11 på ett inlägg och inte en enda verkar vara en hästblogg..Missförstå mig inte nu, det är himla trevlig med fler läsare!! Men lite misstänksam blir man ju...hur i hela världen hittade alla hit?!? =)

Igår vart det iallafall ingen ridning. Vädrets makter satte stopp för det, mycket irriterande som man frågar mig. Jag brukar kunna ge mig ut i de flesta väder men igår gick det varken att rida någonstans eller ta bil o transport utan att riskera livhanken - och den vill vi ju ha kvar ett tag till!
Pigg häst fick vila o bli ännu piggare.

Istället försöker jag satsa på att åka till ridhuset i em och hoppa lite. Håller alla tummar och tår för att det inte är allt för många där (typ ingen..) så att jag kan ställa upp ett hinder eller två..!

Nu ska jag försöka mig på att städa lite här hemma...

Have a nice day!

Kommentarer:

1 åsa:

skriven

Tänkte att du kanske vill ha en liten kommentar idag oxå så du inte blir ledsen:-)

Ses i morrn!

Kommentera här: