Lördag

Hej hopp!
Ingen sovmorgon blev det inte...istället så försov jag mig! En födelsedagsmiddag hos mormor blev istället en födelsedagslunch, upp tidigt och hinna rida innan det bar av till Högdalen!
I dag blev det en tur ut i skogen så Nenne fick springa av sig efter denna lugna vecka. Kanske inte optimalt dagen innan träning men eftersom bilen fortfarande är paj så kan jag ju inte åka till ridhuset...imorgon får jag iaf låna Johans föräldrars bil!
Igår vart det vila för Nenne, jag hade helt enkelt ingen motivation till att harva runt på ridbanan. Kan bli lite lätt träligt att jogga runt där tre dagar i rad, kändes som att det varken skulle göra till eller från... :)
Imorgon blir det hoppträning och jag är taggad!
Förresten så har jag anmält oss till årets första tävling, blir 110 och 120 i Hamre. Sen har jag lovat mig själv att inte harva 110 mer..men känns skönt att starta med som första klass i år! Hade gärna åkt till Lurbo helgen innan också men tyvärr är jag borta den helgen. Ska på kryssning och det kan ju också bli trevligt :)
Nu ska jag äta lite middag!

Kommentera här: