Isgata

Det här måste vara den konstigaste vintern jag varit med om...och för tillfället känner jag mig inte helt nöjd med regnet vi har haft som frusit till en riktig isbana. Man kan inte gå någonstans utan att halka omkring som en spottloska..

Igår tog vi iallafall modet till oss att köra ner till ridhuset trots att det var glashalt ute, gick nog inte fortare än 60 på raksträckan. Som tur är så är det ju nära och det gick galant att ta sig både dit o hem.
Nenne fortsätter att briljera och blir mer och mer stadig i att gå i den fina form han hittat. Så himla roligt - jag är som på små rosa moln efter varje ridpass!
Nu till helgen måste vi hoppa några språng innan det är dags att träna på Onsdag (wiee!!)

Idag känner jag mig en aning mosig efter att ha kommit hem sent nästan alla kvällar i veckan och har inte gått och lagt förrän halv 12 -12...känner mig inte helt peppad på att åka till ridhuset ännu en kväll men det finns inte så mycket till val - bara att bita i det sura äpplet o trampa på! Imorgon blir det förhoppningsvis lite sovmorgon iallafall!

Ha en bra dag allesammans =)

Kommentarer:

1 Fraj:

skriven

det är så skönt när det bara släpper, det blir en riktig aha-upplevelse, "var det inte svårare än såhär?!" ;)

Kommentera här: