Äntligen fredag!

Herregud vad denna vecka har varit seg. Jag har verkligen fått kämpa för att gå upp på morgonen!
Förhoppningsvis blir det lite sovmorgon imorgon för på söndag har jag utsläppet i stallet =)

Igår blev det som sagt ett liknande pass på ridbanan som i Onsdags. Nenne hittade den nya fina formen bättre och kunde då också börja arbeta emot lite... Men överlag var han super!

Idag skulle jag vilja åka till ridhuset, men tyvärr får det nog blir ett lättare pass på banan igen eftersom jag var och besiktigade bilen häromdagen och en fjäder fram är trasig = inge bra att koppla på transporten.
Jag bönar och ber till övre makter att den hinner bli lagad till på Onsdag när vi ska på hoppträning!!!
På söndag ska jag ju ner till ridklubben och hoppträna också..får se vad jag hittar på då för att ta mig ner dit.

Från en sak till en annan - varför hamnar alltid mina mobilbilder på sniskan?? Hur jag än gör så är dem snea..men vad gör det om 100 år?
Alla ser väl ändå hur söt lilla Robert är! Eller lilla och lilla han har faktiskt har växt om Nenne nu, eller det har nog alla Saras unghästar förutom lilla ponny-Lucy!
Nenneman är inte så stor han med sina ynka 163 cm..

Mycket svammel nu, bäst att jag slutar!



Kram

Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Hej svammel-Fia! Har du provat att hålla mobilen åt andra hållet när du fotar? Alltså liggande! Det måste jag göra annars blir det galet :)

Kram

Kommentera här: