Jag är inte bortrövad långt härifrån...

Snarare tvärtom, jag håller mig hemma och är lite smått bitter, ekorrhjulet är lite för runt för tillfället...
Men lika mycket som man är bitter och tvär så vet man att våren börjar komma och snart så blir det bättre igen med alla roliga saker som väntar =)

Det blev ingen tävling i helgen, det var lite för många "om och men" som gjorde att jag valde att stanna hemma.
Istället har Nenne fått tagit det lugnt med någon skogspromenad och vila i helgen, i måndags red jag lite lätt på ridbanan. Mest skritt och lite trav med mycket flytta hit och flytta dit för att få honom mjuk i sidorna med ett jämnt stöd på bettet.
Igår åkte jag ner till ridhuset för att känna på honom lite mer ordentligt, han kändes faktiskt mycket bättre men fortfarande inte helt bra. Så jag tänkte ge honom fram till helgen med bara lättare ridpass och se om det släpper helt, hoppas!

Istället för Hamre har jag nu anmält mig till Eskilstuna den 10:e, och sen drar ju allsvenskan igång, kul!

Ha det bra allesammans!!

Kommentera här: