Fredag!!!

Herregud i min lilla låda vad veckan har gått fort men ska bli så himla skönt med helg. Bara vara lite :-)

Hästarna motioneras så gott det går, vi är fortfarande lite halvt insnöade på Kundby gård och åka iväg med transport känns inte helt ok. Snälla plogarna har iallafall plogat lite på ridbanan så man kan hålla igång hästarna. Igår var både Nenne och Florie skötsamma och fina! Ska försöka hinna rida båda idag också, hörde att det skulle bli skitväder imorrn igen...suck!!



Hur mycket kan man vrida på sig för att få godis..

kanske såhär då!



Florie är otålig!

Julbord har vi hunnit vara på också med jobbet. Eckerölinjen, det gungade på ganska rejält men jag hittade saftig och fin oxfile så jag höll mig nöjd och mätt hela resan. Och lax då förstås.. Konstigt att jag bara tog bild på våra glas i baren efteråt...


Är det inte vackert så säg :-)

Kommentera här: