Inget på provresultatet

Hej hopp!

Idag fick jag svar på Nennes prover och dem visade ingenting. Vet inte om det var bra eller dåligt, bra för att det inte är någon infektion eller något annat fel på honom men dåligt eftersom vi inte vet vad det är som gör att han får feber.. 
Så nu är teorin att bölden är en spark, som jag trodde från början, och veterinären tyckte inte att det var nödvändigt med fler prover eftersom han ändå är så pigg och det kostar ju lite att ta massa prover.
Så då var det bara att vänta (igen!!) och se om febertopparna försvinner. Vila är det bästa botemedlet antar jag!
 Idag har iallafall termometern samarbetat och legat på ungefär den temperatur jag vill ha den på - hoppas det håller i sig!! 
Om han fortfarande är feberfri till helgen tänkte jag börja skritta lite lätt.

Det är förövrigt väldigt långtråkigt att inte kunna rida. Man är lixom inte trött när man kommer hem på kvällen men det är ändå så pass sent att man inte orkar börja med något annat än lite disk o tvätt, inte det roligaste kanske... dagens I-lands problem!! Tur att det är mycket på jobbet så att man får lite hjärngympa iaf =)
Idag har jag roat mig med att putsa grejerna och sopat sadelkammaren!


Kallt var det ikväll också, snart kommer väl snön..snälla låt oss få en mildare vinter än de två senaste!!

Kram!

Kommentera här: