Bättre och Bättre

Hej hopp!

Puffandet går bättre och bättre, trodde faktiskt inte att han skulle vänja sig så fort men nu kan man ge honom medicin helt själv utan problem. Skönt eftersom jag åker på semester i en vecka och andra måste "puffa" åt mig!!

Jag har dessutom hunnit med att skritta två dagar. Han var lite stel första dagen men känns ändå förvånansvärt fin. Så himla kul att äntligen börja komma igång igen =)

Nu blir det inget skrivande är på en vecka, inatt drar jag mot nya breddgrader. Skönt med lite vila efter dom senaste fullsmockade veckorna. Det har ju även varit lite pussel att få till vem som ska ge Nenne all medicin när jag är borta, det kunde ju inte krocka bättre...Så himla typiskt! Men jag säger TUSEN TACK till Ina, Åsa, Maria och Meja som ska ta hand om honom!!! Tur att man har så snälla vänner, det kommer säkert gå galant =)

Nu måste jag åka upp till stallet och släppa in de små djuren.
Ha det så bra här hemma!

Kram



Kommentera här: