och efter solsken kommer regn

Idag har jag och Nenne varit på långtur i regnet, eller långtur och långtur, vi skritta i hela 50 minuter och tog även ca 100 meter i trav. Herregud nästan så man blir lite trött.. =p
Tror även att Nenne börjar förstå att han faktiskt kommer att bli riden varje dag nu, när man tar in honom så är han så på tårna att man håller på att bli galen, han kan inte stå till en sekund..!! Men sen efter ridturen är han så nöjd så. Har jag nämnt att han är 16 är gammal..?!? Det gamla och kloka har han aldrig riktigt fattat tror jag..

Sen har ju Åsa varit och tävlat med Russin idag också och det hade tydligen gått jättebra! Åsa var hur nöjd som helst, kul! Jag ser fram emot att få se film på dressyrdebuten (eller jag tror iaf att det var debut utanför hemmaplan..). Om vi är snälla kanske hon till och med lägger ut den på sin blogg =D

Nehej nu kommer jag inte på att skriva mer än såhär..Ni får gärna ha lite önskemål i skrivandet, står lite still för tillfället, det händer ju inte så mycket på hästfronten som ni kanske märker..

Ha det bra allesammans!

Kram







Kommentarer:

1 Åsa:

skriven

Den absolut första var det! :) Tyvärr kan jag inte få in filmen från videokameran till datorn... vet inte hur man gör... :(

Men jag bjuder på fika när du kommer hit och tittar! ;)

Kommentera här: