Update!

Hej hopp!!

Är lite mycket nu, försöker hinna jobba ikapp lite nu på jobbet innan semestern så det inte blir stora högar när jag kommer tillbaka..så det sista jag vill göra på kvällarna när jag kommer hem är att sitta vid datorn igen.. =/

På Nennefronten är det fortfarande ganska lugnt, uteritter varvat med kortare dressyrpass för att hålla igång den gamla kroppen.
Han känns förövrigt jättefin! Känns lite tråkigt att han ska få vila nu när han är så fin men samtidigt så tror jag att det är välbehövligt att han får ta det lite lugnare ett tag - han är ju ingen ungdom längre och det sista jag vill är att han går sönder... =) Det fina finns nog kvar när vi sätter igång på allvar om ca 2 veckor igen!



Ha en bra dag!!

Kram

Kommentarer:

1 Charlotte Stenström:

skriven

Jaa, vi frågade faktiskt om den versaillen men han sa att jag inte kommer känna någon skillnad i känslan mot min JR, de är i ungefär samma prisklass, uppbyggnad och kvalité :) Knepigt det där, JR är också superskön att sitta i egentligen... Men jag iaf får inte fram den perfekta känslan i kommunikationen! Ska nog rida barbacka resten av mitt liv eller bli dressyrryttare ;)

Kommentera här: