Tokförkyld + träning

Godmorgon!

Eller god o god kanske man inte kan kalla den, två alvedon, lite nässpray och en strepsil senare så kom jag iaf upp...Tokförkyld är ordet!
Men detta ska inte få hindra mig att åka på Arnold kursen som är idag och imorgon, frågan är bara hur mycket jag orkar.. Idag ska Nenne få gå och han lär vara halvgalen men blir nog trött ganska snabbt och imorgon är det Joelles tur, den håller nog krutet lite längre i... =) Men vill man träna så vill man!

Igår vart det iaf någon slags halvdan ridning, banan var lite hård men ganska plan så jag försökte rida på lite ändå så han skulle vara genomriden och fin till idag. Efter 25 minuter höll jag på att dö men stog u i 10 till innan vi gick in. Han kändes lite spänd och oliksidig men lyssnade ändå väldigt bra!



Nu ska jag jobba några timmar innan det är dags att sätta fart mot träningen, snälla Åsa hänger med som vanligt! =)


Kram

Kommentera här: