Mörkt

Godmorgon!

Måste börja med att säga Herregud vad svårt det är att kravla sig upp på morgonen nu när det är så mörkt..inte lätt. Men med två lussebullar och lite proviva till frukost så är man på G igen!

Igår hade ridbanan tinat till sig lite och man kunde faktiskt rida där, kanske inte optimalt att rida på det underlaget varje dag men omväxlande underlag är det bästa har jag lärt mig och kör stenhårt på =)
Nenne var lika fin igår som nere i ridhuset, dock så finns det ju massa annat spännande att titta på när man rider ut än inne. Så överlag var han lite mer spänd under hela ridpasset och jag fick inte igenom honom lika bra som sist.
Det hela gör det ju inte lättare av att jag är "sjukt sne" om jag ska citera min bror. Det ser lixom ut som att jag har tappat hela min högra axel några centimeter när jag tittar i spegeln... Min naprapat har smockfullt med tider fram till jul men den 21 kunde hon klämma in mig, det ser jag fram emot! I vilket fall som helst så har jag väldigt svårt att känna om det är han som ligger på lite mer i höger eller om det bara är jag som sitter helt snett och känns som att jag har mer i högertygeln.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentera här: