Mycket nu

För tillfället känns det som att allt går i ett, krävs lite planering för att få allt gå ihop..Men som tur är så är det bara roliga saker som det planeras för!

Igår var det vilodag för min fina springare och mentalträning för min del på klubben. Även denna gång var det bra, även om jag inte var på det bästa humöret och lite stressad när jag kom dit. Det blev dock bättre med tiden, jag har dock sjukt svårt med avslappningsövningen. Ju mer vi ska tänka på att andas desto svårare får jag att andas, hmm får nog träna på den där! =p

Idag nalkas det skoning för Nenne, hans hovar ser för taskiga ut så det är på tiden! Sen om jag hinner tänkte jag bara skritta ut en sväng i skogen innan det är dags att kasta sig i bilen och åka hem och äta för att sen bege sig till Rådmansö för att träna på Joelle. Ska bli himla kul, hoppas bara att turen inte har vänt och att vi kommer lika bra överens denna gång!

Onsdag tror jag också blir skogsdag för Nenneman och ev lite födelsedagsfirande för min del med tårta. Jag fyller ju faktiskt år idag (tisdag alltså).. =)

Torsdag är som tur är halvdag på jobbet. Då blir det trimmande både för Joelle och Nennes del innan tävlingen på Fredag.

Fredag är tävlingsdagen! Joelle går 1,10 och Nenne 1,20!

Lördag blir nog en lugn tur i skogen om det hinns med. Först ska jag vara funktionär på Chicken Cup =)

Söndag åker jag till Landet i Enköping och hälsar på mormor och de andra i släkten för att göra vårfint och fira min födelsedag med resten av släkten. Blir kvar till på Måndag.
Eventuellt ville Åsa låna Nenne till en skogstur annars får det bli vilodag =)

Sådär ja! Nu har jag lyckats göra en liten veckoplanering, så om jag inte hunnit/orkat skriva så vet ni vad jag har för mig i veckan..!


Kram

Kommentera här: